Deletedmom_110 bence cok iyi yapmışsın surekli kusan bir bebek olabilir günde 2 3 kere kıyafet değiştirsen ne yapacaksın her gün 2 3 takım için makine calistirilmaz ki yıka kurut lohusa halinle bir de onunla mı uğraşacaksın. Ya da bezinden taşırdı diyelim, alt üst takım illa ki lazım. Benim de ilk bebegim 8 10 takım aldım, bana da çok almışsın diyen var hiç takmıyorum duymuyorum bile. Küçücük çocuğa çuval gibi şeyleri giydirmeye gerek yok üç kuruş için. İçinde çok komik duruyorlar 😂