Ankara Zübeyde hanım kadın Doğum hastanesinde dün öğlen 3 de randevum vardı bu arada 40+3 tüm alttan muayene etti hiç açıklık yoktu nst de de sancılarım çıktı fakat düzensiz dedi ve beni eve gönderdi eve geldim 15 dakika geçti geçmedi suyym geldi hemen geri Zübeyde hanım acile gittik beni doğuma aldılar saat 5 de altttan muayene ettiler bi anda 2 cm açılmış gittim sancı odasına kadınlar yatıyor benim hamileliğim kolay geçtiği için doğumum da kolay geçer diye düşünmüştüm kendi saçlarım olduğu için suni sancıya ihtiyaç duymadı doktorlar sizi korkutmak için söylemiyorum herkesin acı Eşiği farklıdır ama ben hayatım da böyle acı yaşamadım görmedim 😓 12 saat acı cektim açılmam yavaş yavaş ilerliyordu en sonunda tam açıklık oldu 10 cm tuvaletim varmış gibi agrılar baskılar vardı artık sadece ıkınıyordum tüm gücümle bitsin biran önce dualar ettim bilmem kaçıncı denemeden sonra artık yapıcm dedim çene mi dayadım göğsüme var gücümle ıkndım hemen şu iki bacağı açtığımız şeyin adı neydi ona götürdüler 3 ncü ıkınmadan sonra doktorların da karnıma bastırmasıyla kızım dünyaya geldi en hızlı olan kızımın 3 dakikada 3 ıkınmayla dünyaya gelmesi oldu ve bebek çıkarken acımıyor sadece o sancılar beni mahvetti plesantası da herseye geldi temizlendim aradın dan açıklığım cok olduğu icin mi nedendir bilinmez bana bayağı bi dikiş attılar 1 saat sürdü abartısız şimdi hastanede yatıyorum Allah’a
Çok şükür bebeğim
Kucağım da ve böyle bi duygu yok onu allahtan başka kimselere değişmem koklamaya öpmeye doyamıyorum kızlar şunu da söyleyim evet sancı çooook ama allahım sabrını da veriyor vakit hızlı geçiyor allah hepimizin yardımcısı olsun bebeklerimize sağlık versin inşallah