Cansuuysl Merhaba güzel anneler ve anne adayları 🌸 bir hafta önce çatı muayenesi olduk doktorum çatin dar olduğu için normal doğum yapamazsın dedi çatısı dar olup normal doğum yapan varmı aranızda acaba ?
Merve6334 Cansuuysl ben 36 1 oldjm kaç hafta da yapıyorlar onu hiç bilmiyorum bende.ama burda yapan vardı okumuştum
vbvy1 Cansuuysl doğum başlamadan önce kendi çatın hakkında bilgi alamazsın malesef doktorun sezaryen yanlısı
vbvy1 Cansuuysl bende öyle birine gittim daha sonra doktorumu degistim son dk oldu her sey zaten gittiğim doktor dogum baslayınca yaptı gayet de dogurursun dedi ve dogurdum yani