Rabia-22 Gebelik ilk haftamdan beri aşşırı mide ağrısı çekıyorum evde iki büklüm gezıyordum sonunda (4aylık oldugumzda) doktorum ülser var sende bu ilacı iç rahatlıyacaksn iştahında açılır.dedı.ben almak yerıne aksıne kılo verdım iştahımda hıc yok.ymek borum komple sürekli yanıyordu ne yesem 2dk sonra felaket bı mide agrısı yaşıyordum.oncesınde de mıde agrılarm vardı da bu ne? Bu çok şiddetli.erken doğum riskm var idrar yolu enfeksıyonu mantar vs de var.aman ne bılım hepsı bırden cok zor ya.suan sabahları aç karınla bı hap kullanıom agrım azaldı baya ama iştahım hala yok.başına gelenler varmı? Tavsıyelerınze ıhtıyacm var🥰