Nzl123 Kızlar sizinde ağzınızın içinde çok fena bi tat varmı kendimi çok kötü hissediyorum resmen zehir var ağzımın içinde nasıl gecer bilen varmı bi akıl verin lütfen
Nurbursa Nzl123 27 haftadayım 17 hafta kusma bulantı tansiyonl ugrastım hersey geçti bi bu agız tadı kaldı artık lanet ettim metal tadı mı desem demir yalamışım gibi bi his bazendaha başka. Allah hepimizin yardımcısı olsun doğurmadan geçmicek sanırım benimki :(
deletedmom734 Nzl123 27.haftadayım ıspanaklı yoğurt yersinde ağzın buruş buruş olur ya o his ve garip tat geçmedi geçmiyor ağzımda şeker veya sakızla geziyprum veya dahada kötüsü bişeyler yiyorum sürekli .... kilo aldı başınu gitti ne yapym
deletedmom734 niayk bende ömrümde tüketmediğim kadar olips polo şeker ve falım sakız tükettim evde elimizi nereye atsak benim çıkardığım sakızlar geliyo çünkü ya.çenem yoruluyor yada midem kalkıyor bırakıyorum
yesillimonn Nzl123 ayni sorun bende de var sakız sevmeyen ben artik sürekli agzimda sakizla dolaşıyorum biraz iyi geliyo..
Ayseport Bende de aynısı var bu yüzden yedğim hiçbişeyin tadını alamıorm yemekten sonra bile ağzmda hep ekşimsi bi tat oluo inş geçer
Sevdakerem Nzl123 Disini fırcala ve agzina kucuk sekerlerden al bana iyi gelenler bunlardi tavsiye ederim