Arkadaşlar merhaba,bugün şeker yükleme testi yaptırdım. 50′lik yapıldı. İçeceği içtikten 1 saat sonraki test değeri 174 çıktı 😔. Doktorum yüksek olduğunu ve haftaya testi tekrarlamamiz gerektiğini bu kez 100′luk yükleme yapılacağını bildirdi. Zaten değerim yüksekse, niye iki kez yapıldığını merak ediyorum. Fikri olan varsa veya benzer durum yaşayan varsa, beni aydınlatırsa sevinirim