Deletedmom70006 Night cok sevindim canım geçmiş olsun. Gebelikte oluyor arada böyle şeyler sen yine de aylık kontrollerinde ast alt de baktir. 🙏
Nsrn1 Night hekiminize güvenin lütfen, internete baş ağrısı yazınca da beyin tümörü yazıyor çok kasmayın kendinizi. ALT ve AST karaciğer enzimleridir evet ama çok yüksek değil değeriniz. takip edilebilir müdahale gerektirmez.