Si-bel Kızlar 24 haftaligim duş aldıktan sonra kasiklarim ağrıyor sizinde öyle oluyormu dokturuma sordum normal bebek büyüyor dedi ama anlam veremedim .
Biranneadayi89 Si-bel bende 23+5 im canim 3 gundur kasik agrisindan yuruyemiyorum resmen. 2 gundrde karnm agriyor. Dr a sormadm ama netten baktgm kadariyla sanirim bebek ve rahimimiz buyudugu icin 😔
GamzeDs Si-bel ben de 23+4üm bugün sabah kasık agrisindan ölecek gibiydim. Özellikle sağ kasık çok kötü ağrıyor ama ayda 1 ağrıyor benimki. Rahim büyüyor galiba.
Si-bel Biranneadayi89 git doktura cnm ihmal etme ne olur olmaz ben gitdim Karin agrisina enfeksiyon çıktı.
Si-bel GamzeDs bende bugün tam 24+1 bende de duş alınca oluyor sonra geçiyor ama bir gün boyunca agrisini çekiyorum belkide .
Biranneadayi89 Si-bel haklisn canim tesekkur ederm benmde aklima geldi ama suan mantgma yatti dogru diosun