htccsknr Normal doğum yapmayı çok istiyorum.. Acaba olacak mı nasıl olacak ne zaman olacak diye düşünmekten bi tuhaf oldum.. 😅 Gece uykuları da yalan oldu.. Siz neler yapıyorsunuz? Normal doğum yapanlar tecrübelerini paylaşabilir mi?
Smyye1B htccsknr Bende 35teyim Normal doğum planlıyoruz düşünmekten nasıl olucak vs. Diye uyuyamıyorum. Ne zaman çatı muayenesi olur aman ne zaman nişan gelir ya anlamazsam birsürü düşünce beynimde yer etti 🙄😀
Mercan28 htccsknr bende normal çok istiyordum ama bebeğimin boynuna 2 tur kordon dolandığı için doktor mümkün olmadığını söyledi hareketleri kısıtlı baş aşağı dönemezmiş 34.haftamdayım rabbim nasıl olursa olsun sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Babycira Yanlız değilmisim bende 35. Haftadayim . Ya suyunu yada nişanı anlayamazsam falan kafada bir sürü soru işareti. Ya erken doğarsa ? Ya çok beklersen geç doğar bişey olursa… Hiç bitmiyor sorular… Allah yardımcımız olsun