Arkadaşlar merhaba yaklaşık bir hafta önce ben 2 testi vermiştim testimin sonucu bugün geldi e-nabız’dan görünüyor ama doktorlara randevu bulamadığım için doktoruma gösteremedim hepsini de ünlem işareti olduğu için korktum kendimde anlamıyorum sağlık ocağına gittim çıktısını almak için ama sağlık ocağındaki Doktorum da alamadı testlerin hepsinde bu şekilde ünlem işareti var Sizce ne yapmam lazım Lütfen bir şey söyleyin çok merak ediyorum
