bebissannesi Kızlar yarın 7 hafta 4 günlük oluyoruz 1 hafta önce hcg 15000 çıktı yarın randevum var bebeğimin kalp atışını duyarım dimi inşallah
Yarenn92 bebissannesi ben 7+2 duydum salı günü bugün 7+4 olduk inşallah sende duyarsın çok güzel bir duygu 😊
Minikcennetim bebissannesi canım bende bir kez boş gebelik geçirdim iki haftaya gideceğim inşallah duyarsın buradan haber ver bana da ümit olursun 🙏🥹
bebissannesi Minikcennetim tamam canım haber veririm bu güzel duyguyu Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 😊