DuyguGkgz
Kızlar 36 haftalık hamileyim bir haftadır göğsümün altında acı var ağrıyla geldi ama acıya dönüştü çocuk baskı yapmıyorken ya da hareket etmiyorken de geçmiyor sanki içerlerde biterler yırtılmış ya da hasar görmüş gibi bir acı bunu yaşayan var mı normalmi acaba 😊