Elfozri09 Kızlar 37. Haftalık hamileyim doktorum hergun yapmami söyledi.Yapanlar gercekten faydasını gördümü?
zeynepikra_61 Elfozri09 Bana doğum başlamadan sancı çekerken yapıldı masaj dikişsiz normal doğum yaptım ☺️
denizdalgasi1 Elfozri09 evet ben çok gördüm sanırım bizde 37den sonra başlamıştık bana eşim yapıyordu tek başına o masajı yapmak zor olabilir diye doğumum 41.haftamda oldu ama kesisiz ve dikişsiz bir doğumdu ilk doğum olmasına rağmen
Mirayasar27_100 Elfozri09 ilk oğlumda 38haftamda yaptım ama ben baş parmagımı zeytin yagıyla saat 3ve 9yönleriyle yaptım kolayda doğumum oldu cok şükür
esgun Ben de 37. Haftamdayım doktorum her gece pamuğa zeytinyağı sürüp gece bekletmemi söyledi o bölgeyi yumuşatıyormuş ama masajı sormadım. Bu hafta başlasak erken mi olur
Elfozri09 esgun Masaj sanırım daha etkili oluyor dikişsiz olması için birde doğum anında daha kolay açılması için.Suan erken değil ben başladım ama yinede bı merak ettim
Elfozri09 zeynepikra_61 Aaa çok güzel gebe okuluna gitmiştim ordaki ebelerde söyledi doktorumda söyledi böyle bişey varsa devam ederim☺️
zeynepikra_61 uraz_ve_annesi- Evet Ebe hanım yaptı o an da zaten sancidan masajı hissetmedim kendisi söyledi sana masaj yapıcam Allah izin verirse dikişsiz doğum yapacaksın dedi öyle de oldu ☺️ bende ilk kez o zaman duymuştum masaj yapıldığını ☺️
zeynepikra_61 Elfozri09 Evet umarım ikinci doğumum da o şekilde olur kolayca atlatirim aynı ebe aynı hastanede görev yapıyor o yüzden mutluyum ☺️🙏🏻 Sizlere de Allah kolay sağlıklı doğumlar nasip etsin ❤️🙏🏻
Elfozri09 zeynepikra_61 Amiin Allah razı olsun.Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimiz için ❤️🤗