KKbra-krbkr1 benim çatlaklarım 13 14 de başladı kalçalarımdan valla vazalin kullanıyorm ben onuda düzenli kullanmıyom arada bu ay büyümeye başladı karnım o yüzden düzenli kullanmaya çalışıcam inşallah hareketşerini 15de hissettim ama net değildi 16 da bet hissetmiştim bebekten bebeğe kişiden kişiye fark varmış çatlakta da hissetmede de