Elif-mrl bende 7+4 üm aynı konudan dolayı muzdaribim vücudumu kaşımaktan hep yara bere içinde kaldı. İki hafta önce folikasit kullandım 2 gün o ilaçtan olduğunu sandım onu bıraktım değişen bir şey olmadı benim de ayın 7 sine randevum var bakalım doktor ne diyecek. Siz hastaneye giderseniz doktor bir şey derse burdan da yazar mısınız