Nill2 eylulmihrasmom Benim betam düzenli artmamıştı en son 4 bin küsürlerde kalmıştı çıkmadı bidaha yukarı 7. Haftaydı. Boştu kese ve küçüktü çok.
Bebegim0101 eylulmihrasmom evet beta artar kese olusur butun gebelik belirtilerini yasarsın ama malsef bebek olusmaz.
Nnanaa eylulmihrasmom yanlış bişi demek istemiyorum siz yine araştırın ama yolk kesesinin olmaması sanırım aradaki fark öyle bir şey duymuştum.
Minikcennetim Hafize27 peki tekrarladı mı bence geçirdim şimdş ikinciye hamileyim korkuyorum daha duymadım kalp atışını
eylulmihrasmom Hafize27 benim de şu an 6+3 ama betam 400 artık boş gebelik olduğunu düşünmeye başladım 😞
eylulmihrasmom Esraa00 evet gittim 2 günde bir 2-3 katı arttığı için doktor canlı geç döllenme olabilir demişti.