merveatilgan123 11-12. haftalarda başladım almaya, cinsiyet bekleme gereği duymadım unisex şeyler sevdiğim için. Şimdi odası bebek arabası falan kaldı sadece. Bir de hastane çantasında kendim için gerekli olan şeyler. 25. haftadayım eylül ortasına denk geliyor, o zamana kadar ilk fırsatta rahat rahat tamamlarım zaten. 🌸🙏🏼 genelde büyük beden getiriyorlar hediye , o yüzden 0-3 3-6 6-9 şeklinde aldım. Bir de evde fazlalık sevmiyorum büyüdükçe ihtiyacı oldukça alma taraftarıyım.