detetedmom404 Merhaba anne adayları 🙋♀️ 10+5 olduk biz . 2 haftadır geceleri uykumdan uyandıran bacak titremesi yaşıyorum ayak parmaklarımdan başlayıp karnıma kadar acıyla beraber titreme gerinmek istiyorum birşey olur diye yapmıyorum sabah ayağa Kalkan’a kadar 15 20 dakika da bir oluyor bu titreme yaşayan varmı? Neyden kaynaklanıyor acaba ?
Mervekrgl Bende de o haftalarda öyle oluyordu yani bacağını Bi anda ileri attırma hissi geliyo ama neden olduğunu bende anlamadım 😂
detetedmom404 Mervekrgl ya evet bide benim uzun sürüyor tir tir titriyorum 5 10 saniye ve Canımı yakıyor artık 😞
detetedmom404 Melhaercan 23 haftaya kadar çektiniz yani 😞 bende teselli ediyordum kendimi hemen geçer diye
Sedefkartalice1903 Ben de sadece ben yaşıyorum sanıp kimseye soramıyordum. Çok saçma bir his nette aratayım dedim ne diye aratacağımı bilemedim bulduklarımda ciddi hastalıklarla ilgili şeylerdi. Böyle istemsiz bir irkilme oluyor ayaklarım bacaklarım ellerim kollarım hatta kafam bile çırpınıyomuşum gibi oluyor anlık. Umarım normaldir ve geçicidir ya yataktan kalkıyodum eşim farkedip korkmasın diye :((
detetedmom404 Sedefkartalice1903 aynen canım bende googleye ne soracak diye klavyeye baktım durdum . Bir garip oluyor insan gece uyandırıyor sürekli ağrıyla😞
Dyg34 detetedmom404 yok sakın gerilme uzanma biryerlere onları doktorun sölemistir zatende yapma istem dısı