Kubra_6 çok iyi 2 günde 2 kat artması beklenir 2 kat artmış ama yinede 2 günde bir tekrar etmek mantıklı. Önerim 10 gün falan kanamanız v.s olmadığı sürece bekleöeniz 10 gün sonra tekrar baktırmanız olur. Direk gittiğinizde kalp Kalp atışlarını duymak istiyorsanız 7,5 haftalıkken doktor muayenesine gitmenizde fayda var. Erken giderseniz sürekli haftaya gel kalp atışına bakalım bidaha gel bidaha bakalım deniliyor ve bu sizde gereksiz stres ve gerginliğe neden oluyor