Kızlar tansiyonum yüksek olduğu icin benim sürekli kan sulandırıci ve günde 8 tane tansiyon ilaci alarak 34. Haftayı bitiyorum. Doktor 35 36 da alabiliriz bebeği dedi en iyi ihtimal 37 dedi. Boyle bi durum yaşayan var mı. Tansiyonu yüksek olup 35 36 da doğum yapan. Bebek köveze girer diye korkuyorum