Devlet hastanesi diyip genellemek doğru değil aynı şekilde rezil durumda olan özellerde var maalesef önce sağlık değil önce para diyorlar. Hepsini aynı kefeye koymak hatalı olur. Devlet hastanesine gidiyorum hatta devlet hastanesinin gebe okulunada gidiyorum ve herşey çok güzel. Bir sıkıntı yaşıyorsanız lüften sağlık bakanlığına şikayette bulunun. Hemen ilgileniyorlar ve bu durum hastanenin iyileşmesinede neden oluyor. Eğer ki belli bir doktor veya çalışan ile sorun yaşadıysanız mutlaka isim verin yaptırımları oluyor. Kapıda beklediğiniz sürede keşke başhekimliğede çıksaydınız yardımcı olurlardı. Umarım tekrarı yaşanmaz, bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏