Nurayefem Yigitinannesiiii yanlis amlamayim ama.mert tek basina cok guzel bir isim ben istiyirdum esimin ve benim ailem.istemedj bizde eren koymaya niyetlendik smdi bakalm hayrlisi ama tek gercektwn cok asil ve guzel
Pitircikk Yigitinannesiiii oğlumun adı Mert Bera 💙 biz merti pek kullanmıyoruz ama bana yine de uyumlu geliyor 😅