Gozde11 Erken doğum bekliyoruz. 32+2 deyim 18,5 kısalmam yatış verdi doktorum 3 hafta bebeği içeride tutmam gerekiyormuş. Progestan fitil kullanıyorum. 2 hafta sonra kontrole çağırdı. Nst ye girdim sancılarıma bakıldı bor sorun görmedi. İnşallah 2 haftaya kadar doğurmam diye dua ediyorum 🤲🏼