Gulsrn1122 Merhaba kızlar 22 haftalık hamileyim bir haftadır bşyler yediğimde boğazımda takılı kalıyor gibi his var çok rahatsız oluyorum su falan içmeme rağmen gitmiyor sanki aynı sorunu yaşayan varmı acaba
Esra1990 Gulsrn1122 bende 12 senedir var o his 12 sene önce doğum yaptıktan 2 buçuk ay sonra başladı gitmediğim dr kalmadı herşey temiz çıktı ama o his gitmiyor inş sizinki gider berbat bişey gerçekten
Burcuuuuu Gulsrn1122 benim aşırı mide bulantım var ve boğazımda bişey kalmış hissi veriyor midem yanıyor doktor reflun var dedi yanma da var mı
Ak_sade Gulsrn1122 hamileliğimin 3. Ayında aynı problem bendede vardı rennie icmeye başladım. Ve yemeklerimi inanılmaz yavas ve çok çiğneyerek yutuyordum düzeldi sonradan sizde deneyin derim kızlar 👧🏼