KorkuluAnne 3 4 dakikalık iğne vuruluyomuş gibi bi his acısı falan yok yani korkma canım. Doktorun antibiyotik veriyo sonrasında onu düzenli kullan, 2 gün boyuncastirahat etmen lazım bide bol su içmen lazım. Korkulacak bişey değil merak etme. Evine gidiyosun hemen ama istirahat etmen gerek 2 gün onu atlama sakın.