Bebeğimi 3 haftalıkken hissetmiştim, normalde regl gecikmesi ile anlaşılır ama bana erken anne dedi. O sürede eşim panik atak geçirdi ve de bebeğime sevinemedi isteyemedi bunalımdaydı maddi manevi zorluklarımız vardı hiç kolay bi dönemden geçmiyoruz. Ben anne olmaya çok heveslenmiştim ki 5 gün önce düşük yaptım, bu başıma geldiyse allahın vardır bi bildiği diye düşündüm…düşükten sonra psikolojim bozuldu ve şuan annelik duygusu çok uzak geliyor.. ne yaşadım, ne oldu bilmiyorum. Ama anne olma güdüsü bir daha gelmezse diye tereddütlüyüm. Hayırlı ve doğru zamanda anne olmayı isterim. Psikolojimin böyle olması normal mi siz neler yaşadınız?