Huda_seher ilk anne yanı beşiğiydi galiba indirime girmişti aldım bende. Hatıra kalsın diye isimli hastane çıkışı dağıtmalık vs yaptırdım onun harici kelebek çok hoşuma gider oyüzden odasını ya da yaptırdığım şeyleri özellikle kelebekli yaptırıyorum. Bebişimi severken de kelebeğim diye seviyorum ☺️