kuzeymomsss Edaeda06 her doğumda ameliyatta risk vardır. Bende spinal oldum çok şükür bir problem yaşamadım
kuzeymomsss ayse_yldz epidurali normal doğum sırasında vuruyorlar sanırım. Çok bir bilgim yok yani onun hakkında
F_s_ ayse_yldz epidural normal doğumda oluyor diye biliyorum. Spinal belden uyuşturuyolar işte sezeryanda