Maalesef bende bırakamayanlardanım ama çok fazla azalttım en azından bunu yapabildim gunde 5 taneyı geçmemeye çalışıyorum doktorumada içiyorum dedım saklamadım şimdi bize sövmeye gelenler olur ama elimizden geleni yapıyoruz yapmaya çalışıyoruz keşke tiksinme gelsene hiç içemesek bir daha