Kızlar ben yumurtlama testi yapıyordum evde adetten sayarsak 19.-20.21 gün yumurtlama gördüm gebe kaldım geçen hafta hastaneye gittim 5 haftalık olmama rağmen 4 haftalık minik bi kese gördük yani 1 hafta geri normal mi yumurtlamadan mı kaynaklı geç mi yumurtlamışım tecrübeleri olan güzel anneler yazarsanız çok sevinirim🥰🙏