hunilimom Ebruxxx sancılar 25 de sanırım yanlış gormediysem sabit kalmış doğum için felan bı sancı yok gayet normal
Srfygt Üstteki cizgiler bebeğin kalp atışı alttaki çizgiler sizin sancı degeriniz oluyo. Doğumda 100 üzeri oluyomus sanırım sizinki 25 falan