Sultan142 Doktor kilomdan dolayı dahiliye ye yönlendirdi açıkçası obezite dedi benim gibi olup doğum yapan arkadaşlarım sizde sorun çıktı mı zor oldu mu doktorum şuan çok korkutuyor
Zeyzey1014 Sultan142 bende 107-108 kg hamile kaldım. Hamilelik sürecinde 10 kilo verdim (Şuan 98). 19+6 oldum şu ana kadar kilo almadım. Herşey normal ilerliyor. Ebe ile görüştüğümde 15 kilo alabilirsin bir sorun oluşturmaz ama ne kadar az alırsan da o kadar iyi dedi. Benim boyum 172 cm vücudun yapısıyla da alakalı biraz. Çevremde kilolu veya obez olarak kalan bir çok gebe var. Çoğu az kilo alarak sağlıklı doğum gerçekleştirdiler. Hatta hiç kilo almadan doğuma gidenler bile var… Sağlıklı şekilde beslenirsek bebişlerde bizlerde sağlıklı oluruz…
uraz_ve_annesi- Sultan142 99la hamile kaldım ilk 3 ay 5 kilo verdim şimdi almaya başladım 27. Haftada 102 falanım doktorumda hiç kilomla ilgili bir şey demiyor özel takipliyim çok ilgili biri risk oluştursa illaki söylerdi boyum da 160
Melake Daha doğum yapmadım ama malesef bende beklemediğim bi anda 116 kilo da hamile kaldım 29. Haftadayım herhangi bi sorun çıkmadı şuana kadar şeker tansiyon yada kan sonuçlarında tek derdim normal doğum yapamazsam diye sağlıkla büyütelim inşallah
Sultan142 Amin inşallah benim tek sorun kan değeri açlık şekeri falan normal çıktı ama riskli gebelik dendi korkum var bira açıkcası benimde 22+4