Nuur38 Kizlar 37+3 karnimda ve özel bolgemde otururken yürürken felaket ağrım var ama ne açılma ne su yok belimden çok koyu ağrı giriyor nefes alamıyorum zor alıyorum doğum başlangici mi daha var gibi
Guler123_ Nuur38 son haftalarda öyle oluyor bizde bugün 38 haftalık olduk bende aynıyım ağırlaştık ondan ağrı oluyor yat dinlen kendine