Remo_45 O zaman sıkıntı yapmana gerek yok. Hani en başından beri biliyor da içmediysen çok sıkıntı olurdu. Anne karnında bebeğin beyin gelişimini olumsuz yönlerde etkiliyor. Engelli vs doğmasına neden oluyor. Geçmiş olsun ilacınızı ihmal etmeyin. Korkmanıza gerek yok. Bende troid hastası biriyim yıllardır var bende. Ki ameliyat bile oldum. Ama ilaç ömür boyu kullanmak zorundayım. Her ay düzenli kan veriyorum ona göre ilacımın dozunu ayarlıyor doktorum.