Ayse98a Nerkoc bnde aşılama yapmıştım bu ay tutmadı Testim negatif ark birdahaki sefere adet olmayi bekliyorum
Nerkoc HKclm Bende bugün ya da yarın yapmayı düşünüyorum ama belirti de yok şişlik hassasiyet falan var o da reglliyle aynı bakalım artık kısmet 🙏🏻🙏🏻
HKclm oznur-41 uzulme kuzum nasipten ote yol gitmez en kisa surede olumlu sonuclar alirsin insalalh. Erken yumurtlama gormussun demek ki bu ay
oznur-41 HKclm öyle canımm bu ay nasip olmadı birdaha ki ay olur inşallah gün aşırı değerlendiriyorum 2 aydır ama olmuyor bu ay 3.2.3.2 yöntemini denemek istiyorum bakalım