Tunahan_rumeysa16 Doğumum Allah nasip ederse ocak ayına denk geliyor. Ve buzluguma olsun kilerime ağustos ve eylul aylarinda doldurmak istiyorum ne gibi seyler yapabilrim tecrübe sahibi hanımlardan fikirler bekliyorum. Şimdiden teşekkür ediyorum :)
hunilimom Tunahan_rumeysa16 ben genelde barbunya bezelye bamya domates felan alıp koyuyorum onun dışında yaprağım olursa biraz sarıp atıyorum ki hazır oluyor
Deletedmom83940 Tunahan_rumeysa16 yaprak sarması taze fasülye bezelye kavanozlara menemenlik yapabilirsin patlıcan haşlayıp koyabilirsin ister kızartmalık yapmak için ister karnıyarık yapmak için
Guler123_ Kışlık domates Domates salçası Biber salçası Bol bol yaprak sarması İçli köfte Vişne suyu için vişne Taze fasulye Taze bakla Taze barbunya Enginar çanak Bezelye Kendin yaptığın bezelye patates havuç garnitürü Bamya
Armess_loya Börek çeşitleri Fasulye Bezelye Barbunya Domates Kapya biber içli köfte Mantı Sarma veya yaprak Vişne, kırmızı erik…