ANNEADAYI0 13.haftada devletteki doktorum kız dedi özeldeki doktor erkek dedi 😆😆 sonra parti yapıcam diye 3.bi doktora gittim o da erkek dedi 🙈🙈 detaylıdada erkek çıktı parti yaptık 🥳 dün 25.haftamda ilk gittiğim doktor yine kız dedi 😆😆 hocam iyi bakın detaylıdada erkek çıktı dedim 🤦🏻♀️ Aaaa evet erkekmiş dedi 🤪🤪