mavi0811 cnm var gibi ama benim ilk denememde daha bellirgin çıkmıştı bu testlerde sonradan beta değerim 8 çıkmasına rağmen gebelik olmadı . Demem o ki adetin 1 hafta geciksin kan ver . Ben ikinci denemem de öyle yaptm adetim gecikti kan verdim olmustu gebelik . İnşallah istediğin gibi olur 😍