aygulll Sevgili anneler mrb ufak bir sorum olucak fotoğrafçısı olan bir hastanede doğum yaptığınız da fotoğrafçı kendimi geliyor bız hemşireyemi soyluyoruz
Merrygirl aygulll ben hastaneden numarasını alıp iletişime geçmiş anlaşmıştım ama günü belli değildi detayları konuşmuştuk gece suyum gelince 2 de aradım fotoğrafçıyı direk hastanede buluştuk ilk doğumumda bundada aynı şekil olacak