Hamileligimi de burada sizlerle öğrenmiştim bu hafta gittim doktora normalde 6. Haftamdayim ama kese bis ve gelişmemiş beşinci haftada kalmış doktor haftaya gel yine aynı durum olursa gebeliği sonlandiririz dedi sağlıksız gebelik dedi binbir hevesle başladığım sürecim hayal kırıklığı ve gözyaşı ile devam ediyor