ayse_yldz Yarın 9 da muayenem var, eğer açılmam yoksa sezeryana alınıcam hiç istemiyorum inşallah açılma vardır, ne hissetmem gerekiyor korkmalı mıyım bilmiyorum
Haticenurozturk ayse_yldz bence hiç korkmayın dün aldım bebeğimi kucağıma çok güzel bı duygu rabbim herkese yaşatsın evimize çıktık bile herşey yolunda bebeğim sağlıklı ben ayağa kalkabiliyorum yürüyorum evimin işini yapabiliyorum spinal oldum anestezi epidural olmadım ona göre çok çok daha iyi hiç omuz ağrısı bel ağrısı yaşamadım ☺️
ayse_yldz Haticenurozturk maşallah çok sevindim sizin adınıza ❤️🙏🏻 sonda takılırken acı yaşadınız mı acaba ya da bebeğinizin suyu patlatılırken
Haticenurozturk ayse_yldz hayır zaten uyuştuktan sonra taktılar sondayı hiç hissetmedim çocuğun suyunu da hissetmedim yani belden aşağıda ne işlem yapıldıysa hiç birşey hissetmiyoruz sadece dokunuşları hissediyoruz acı değil ayağın uyuşurda bacağına dokunursun ya öyle düşün kat kat bı uyuşukluk orda bacağımı kesseler hissetmem ☺️😃 5-6 saat sonra geçti uyuşukluk zaten tam düzelmedende sonda çıktı derin nefes al çıkarıyoruz dedi hemen çekti çok az sinek ısırığı gibi hissettim sonra hasta bakıcılar geldi giyindirdiler hemşerimizin koluna bide eşimin koluna girip yürüdüm 1 saat sonrada serum takılan Demir varya ona tutunarak tek yürüdüm bol bol yürüyün çok iyi geliyor
Svlyk Haticenurozturk canim sağlıkla büyüt insallah yavrunu. Ben de yarın genel anestezi ile sezaryene gireceğim. Normal bekliyorduk ama işler planladigimiz gibi gitmedi 🥰 tansiyon düşük ve aşırı panik yaptığım için o anları görmeye dayanamayacagimi düşünüyorum genel istedim o yüzden. Insallah kolay geçer 🙏🏻😍
Haticenurozturk Svlyk inşallah güzel geçer keşke belden uyustursalar çünkü genelde uyanınca ağrıyi direk hissediyorsunuz lokalde 5_6 saat sonra geliyor ağrılar o zamana kdr da ağrı kesici veriyolar 3 kere
Zekiyeyldrm21 Bende pazartesi oluyorum günler geldi geçti. 2. Sezeryanım spinal olucak ama hemen uyutucak doktorum Allah hepimizi kurtarsın 🙂
Svlyk Haticenurozturk Amin inşallah 🙏🏻❤ yani evet ama benim yasabilecegim bir sahne değil bu sebeple göze alamadım. Hastane ve doktor konusunda şanslıyım yardımcı olacaklarını biliyorum o yüzden geneli tercih ettim🥰