aaysecoo idrarda evet kan gözüküyor ve idrar yolu enfeksiyonu söyle diyeyim hamileleigin ilk günü başladı bu illet internette hersey kötü diyor yok dusuk yok erken dogum benim geçen hafta 24 haftada enfeksiyon kaynaklı acilmam oldu hastanede yattım 1 hafta sürekli antibiyotik verdi doktorum zaten doktorun tüm verdiği ilaci kullan enfeksiyon daha çok zarar veriyor bebeğe benim kroniklesti hamilelikte kaynaklı ve çok sancılı insallah senin öyle olmaz