3babymom Bir haftadir durduk yere mesela uzanırken gece uyurken aniden dis etlerim kaniyo ağzımın içi kan doluyo resmen acaba neyden kaynaklanıyor olabilir daha önce hiç böyle bişe yaşamadım sizlerden yaşayan oldu mu yazarsanız sevinirm çok kafama takıldı
Yaseminf 3babymom dış eti hassasiyeti çok oluyor bende kanama falan yok ama sizlama var sensodin dis eti hassasiyeti için olandqn aldım kullanıyorum rahatlatıyor ekstra hijyene önem vermek gerekiyor cok dis agrisi çekenler de oluyor bebek eksiklerini bizden tamamladikca biseyler çıkıyor ha bire
3babymom Yaseminf evet galiba bebek aliyo diye oluyodur teşekkür ederim yorumunuz için sensodyn ben de kullandım iyi geldi ama son bir haftadır sürekli kaniyo korkmaya başladım özellikle bebek pıt pıt hareket edince kan içinde kaliyo ağzım 🙄
3babymom Dilossh ben de yaaa 🤦hamileliğe bağlı oluyor daha da dikkat etmek lazım galiba kalsiyum falan alıyor bebek muhtemelen ondan
Rabiaugur 3babymom hamileliğin başından beri hergün dişlerimi fırçalarken kanıyor şişiyor ekstra burnum da kanıyor hamilelikle alakalı ya gargara yapın ya da dişeti hassasiyetine karşı olan macunlardan kullanın biraz rahatlatıyor
3babymom Rabiaugur evet benim de baştan beri fırçalarken kaniyodu şuan durduk yere de kanamaya başladı teşekkür ederm 🌸 hamileliğe bağlı oluyor demekki daha da dikkat edcem