Emine233 24.haftadayım Her şeye aşırı aşırı sinirleniyorum. Patlamaya hazır bomba gibi geziyorum resmen. Bu sebepten de sürekli huzurum kaçıyor. Bu normal bir durum mu hormonlardan dolayı Nasıl geçirebilirim bu saçma hali önerisi olan var mı
Cansusahin05 Çok normal bende aynıyım eşim ufak bisey dese hemen sinirleniyorum bağırıyorum sonra özür diliyorum 😅😅🤣 çok değişik duygular