Kiraz1112 Kizlar 7 haftalık gebeliğim var ama karnım hep ağrıyor adet olacakmisim gibi ağrı var sürekli doktor normal dedi kanama leke gelmediği sürece. Ama korkuyorum ya böyle olanlar varmı aranızda
Deletedmom83940 Kiraz1112 normal canım benek yerleşiyor rahim büyüyor kanama olmadığı sürece sıkıntı etme
mavininhertonuu Benimde 6. Haftalarda falan karnım heryerinde batmalar ağrılar oluyodu sordum normal dedi geçti elhamdülillah şimdi sadece yorulunca yine oluyor