Gulo0106 valla biraz da vücut yapısı ile alakalı, benim çatlak oluşumuna çok yatkın bi vücudum var ergenlik döneminde kilo alınca basen bölgelerim çatlakla dolmuştu, şimdi lierac kullanıyorum her gün düzenli olarak. 27.haftam, henüz çatlağım yok ama zaten asıl son haftalarda oluşuyormuş çatlaklar..o yüzden tecrübe edip görücem..