Selinayisbilenn ben gittim ama fakat memnun kalmadım bebeğim kaç haftalık onu bile öğrenemedim 10 gun sonra gel ama ben burada değilim herhangi baska birine gel dendi. Aç ağzını yum gözünü oldu kanaman oldumu diye bile sorulmadı. Ultrason ekranın da hemen resmini cek dedi o heyecanla yamuk yumuk çekmişim. Soru sormaya cesaret bile edemedim. Wc’ler ise cok pisti 🥺. Ve benim evime de cooook uzak oldugundan o kadar taksi parasına yakınım da daha iyi bir doktora giderim diye vazgeçtim. Umarım sizin deneyimleriniz güzel olur. Yani ne bileyim sen kadın doğum doktorusun biraz daha naif olmalı bence karşındaki insan ilk heyecanını yaşıyor şapşal gibi zaten bir de sert bir üslup ile karşılaşınca cok üzülmüştüm.