Kızlar daha önceki postlarımda da paylaşmıştım bebek iri demişti 35+2 de yani 2 hafta önce .. bana 1-3 Haziran arası sezaryenle alırız dedi.. ben de planımı ona göre yaptım dün yani 25 mayısta son kontrol diye gittik .. hatta eşim yurt dışında çalışıyordu onu çağırdım işi gücü bıraktı geldi ☺️Planımız doğuma 1 hafta kala gelip bebek olunca daha çok kalmasıydı izin olarak .. neyse biz dün gittik .. her şey yolunda nst tansiyon bebeğin suyu vs🙏Doktor birden dedi ki eğer kabul edersen ben seni 4 kg kadar normal doğurturum .. dedim ben zaten normal istiyordum herşey yolundaysa .. gel dedi çatına bakalım .. baktı ve pelvis uygun sadece sağ tarafta (o sırada tıbbı bir terim kullandı heyecandan unuttum) biraz darlık var dedi.. 1 Haziran da gel yine bakalım ama biz yine de en son sezaryen olursa 8 Haziran da alalım 13 Haziran gününü dolduruyor çünkü dedi..aslında bana kısacası 1 hazirana kadar karar ver demek istedi .. şimdi özellikle tecrübeli hanımlardan tavsiye bekliyorum şunu şunu yaptım normal geldi kolay oldu doğumum diyecekler var mı ? Ben yürüyüşe başladım hurmaya başladım eşimle cinsel yasağımız yok 37+3 deyim birliktelik olsun mu aklıma gelenler bunlar.. 8 hazirana kadar normal gelir mi acaba bebeğim .. sağ taraf dar dedi böyle darlık olup zorlanan oldu mu ?ve son olarak rabbim tabi ki sağlıklısı hangisi, o an en hayırlı hangisi ise onu nasip etsin bana ve tüm hamile annelere inşallah 🙏🌸🌸