Merhaba, soğan küründen dolayı hamile kaldım diyebilir miyim bilmiyorum Allah’ın takdirine kalmış fakat belki bir kişiye şifa olur diye yazmak istedim. 2 ay çocuk denedik olmadı 3. Ayda hem hayıt tohumu hem soğan kürü hemde kuru incir yedim. Eşim kuruyemis;ceviz, badem, fındık yedi. Yanında 1-2 yk keçiboynuzu özü yani pekmezi yedi. Bilemiyorum bunlardan dolayı mı. Ama bana vesile oldular, belki denemek istersiniz. Şuan 6 haftalık gebeyim cok şükür. Allah isteyen herkese sağlıkla nasip etsin 🤲