Dilarasavul21 Sezaryan olupta 38 haftada doğum yapan varmi hiç bi sıkıntı yokken ben çok sabırsızım hemen olsun istyorum
Zeynepklprn Dilarasavul21 bennn😚 dün 38+4 de yaptım şükürler olsun planli sezeryan :) 4 kgydi masallah
Dilarasavul21 Tgcbyrm benimde 36 doktorum 15 hazirana gün verdi ama ben çok sabırsızım 2 gebelik ama hemen olsun istiyorum oğlum var kızım olucak inşallah 😊
Tgcbyrm Dilarasavul21 39 haftada iyi bencede bende 38-39 da verir diye düşünüyorum 😇 sağlıkla alalım kucağımıza inşallah benimde kız 🎀
Irem_23 Zeynepklprn Hayırlı olsun bebeğiniz maşallah kilosu da iyiymiş ne gibi yiyecekler tükettiniz kilosu için 🥰